close

呢排的每個星期六日, 成日都同eric四圍行....睇浴屏, 廁所, 電制, 燈, 窗簾.....行到腳都軟!   


 


而家資訊發達, 上網搵到好多資料, 又有好多人願意同人分享心得. 所以今次再買樓, eric在網上收左唔少料. 例如邊度買乜野平, 邊隻牌子好, 邊間係黑店等等. 我地去行o固d店, 好多人都係網友介紹的.


 


昨日又出動, 去左荔枝角o固邊搵一間電器店. eric接左我收工後就搭地鐵去太子, 佢同我講, 間野在雷生堂附近. 不過eric唔知雷生堂的確實地點!  我地到左太子睇左地圖, 記得o固塊地係三角形的, 所以在地圖上搵到係邊一忽.


 


行呀行, 終於去到雷生堂. 不過eric唔知間野的確實地址, 亦都無間野的電話號碼!  我地盲目地在雷生堂附近四圍行四圍望, 都唔見到目標商店. 我問, 係咪呢間? 係咪o固間? (亂指d電器店) eric都話唔係, 咁究竟間野叫乜野名架?? eric竟然答我: 第一個字好似係英文字黎的!   我頂! 在家涼住冷氣, 用電腦按幾個制就可以搵到確實地址電話啦! 點解咁都唔準備好, 硬係要三十幾度高溫下曬住咁亂行去搵呀?? ....我已經熱到無晒表情, eric即刻好醒目咁打電話向人求救, 睇下有邊個會在家上緊網可以幫到佢查資料!


 


最後佢搵到個可靠的, 唔單止攞到店名, 正確地址, 電話, 之後仲收到地圖添!  (咁細心, 相信大家都估到o固位朋友係邊個啦!)


我地去左一間食肆叫d野食飲杯野抖下先. 坐低後我就同eric講: lulu知道咁熱天時, 我仲要跟住你盲目遊街, 佢一定係好為我擔心喇! ....跟住eric話, 我估lulu知道出面咁熱, 我仲帶住你迷路的話, 你好大可能會發脾氣....佢應該係好為我擔心至真呀!! 


 


lulu, 究竟當時你擔心邊個多d呢??  


 


ps. 因為eric在網上見到呢間店有好多唔同款的風扇賣, 所以我地專登去睇....點知....咁難先搵到間店, 人地一把風扇都無display出黎!!  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()