close

次次屋企有人生日, 要切蛋糕時, 大蕃薯都會第一個霸頭位坐正中間做攝石狗的....今次因乜事死都唔望鏡頭呢  

 

 

 

 

有一個星期日, 我下午去亞媽度, 一開門大蕃薯就撲出黎嗚嗚聲歡迎我, 好似話: "你黎就好喇! 個個去晒街, 得我一個o係屋企好悶呀!"

我行入去廳, 就發現地上有一疊空白CD封套....

我執起疊封套, 大蕃薯就即刻跳上梳化

 

 

 

我拎疊封套去佢面前: 大蕃薯! 呢疊乜野黎架?!

218.gif image by suki3869

 

睇下佢空洞o既眼神...好似睇電視睇到入晒神, 聽唔到我講野o甘!

 

 

再質埋d....咩黎架? 你係咪曳曳咬野呀??

040.gif image by suki3869

 

大蕃薯直頭拎去第二邊, 頸都梗埋, 好似比人點左穴o甘!....睇下佢o固d逃避o既目光!!

 

 

 

 

呢d咪叫做身有屎law!

因為佢有諗過/咬過呢疊野, 所以我一拎起, 佢就第一時間拎歪面, 表示唔關佢事, 唔好問佢o甘o既樣!

 

不過再隔多個零鐘, 我地同佢玩下, 抱下佢, 比d野佢食....之後再拎疊野比佢睇, 佢都會完全無野架喇!  

 

唔知道真係o甘無記性忘記晒丫? 抑或係o甘好戲扮無野呢?

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()