close

睇睇各位團友msn的personal message:


999: 仙台回雞未回魂 (第一晚去接nuts仔時, 我同亞力個樣好似喪屍o甘)


Golden: 去唔去大浪西....呢位團友已忙住搵下一個節目


金嫂: 返黎喇!...大滿足!


宗女: 肥左4磅咋...真好彩!  (我都重左3磅呀!)


我自己: 仙台之旅盡興而回!


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


大家準時集合, 等候出發!!



今次nuts仔都有份一齊去仙台呀!



嘩~ 駛唔駛一人坐一行o甘誇張呀!



松島餵海鷗....唔知日本d蝦條好味d丫, 抑或由HK坐飛機去的蝦條好味d呢?


集集集集集.....不停聽到快門的聲音...相信大家呢一日影得最多相!



無價的紀念品....團友在古窯溫泉內自畫的碟.


o甘貴住呢間古窯酒店都係抵o既!


估唔到999影相靚之餘, 畫畫都o甘靚!



3條麻甩佬一齊浸腳...有無諗起斷背山



士多啤梨場呀! 有無人可以挑戰我地o既團友"金樣"同"宗樣"呢?


食食食...十, 二十, 三十, 四十...一百喇!!...仲有十分鐘, 廢事數喇...



溫泉旅館...早又浸, 晚又浸...暈喇!


(見到我公司印製o既溫泉袋呀!)



銀山溫泉



又係3條麻甩佬, 排晒隊o甘, 有乜野正野"目及"呢?



飲杯!! 各位團友, 下個目的地又係邊度呢?



轉眼又玩左6日, 要番去香港lu~ 下次再玩過啦!



 


*稍後先慢慢打番每一日的遊記...希望我唔好偷懶啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()