close

昨日打完篇"我的了哥"....今日亞媽話比我知, 昨日bb差d飛走左!


 


話說bb好鍾意將籠底紙咬入籠入...昨日佢又將成張紙(連屎)拉左入籠內. 亞媽見到, 就開門將張紙拉番出籠.


就在張紙得番一個角未拉出來時, bb突然跳落籠底咬住個角, 想同亞媽搶過.....就係o甘, bb就連埋張紙一齊出左籠. 仲即刻四圍飛!!


 


嚇到亞媽大叫我妹幫手關窗, 好在呢幾日凍, d窗都開得好細. 就係o甘, bb先無飛走到!


 


我一路聽, 真係一額汗....o甘凍天時, 就o甘飛走左就真係死路一條.


 


亞媽仲話...萬一飛走都唔會飛得遠o既o者.... 


我答: 佢飛得幾遠我就唔知. 我淨係知佢一定唔識飛番屋企! 以後請你小心d啦!


 


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()