close

去左4日新加波, 昨晚9:30pm回到hk. 今日先去接番nuts仔.


 


雖然天氣報告話o固邊係雷雨, 令我有d擔心天氣唔好. 好在天公造美 , 4日間只係落過2場大雨, 仲要o固陣係我地搭緊車, 對我地完全無影響! (eve朋友話我地黎之前一個星期係連日大雨, 話我地好好彩!) 


 


多謝eve新加波朋友照顧, 4日內數唔到食左幾多餐. 難忘11點幾去第一餐宵夜, 1點幾仲去食第二餐宵夜!  肉骨茶, 海南雞飯, 羊肉湯, 胡椒蟹, 喇沙, 咖喱, 四川菜, 龍躉...(唔記得有無數漏呢?)  仲有沙嗲同筍殼魚食唔到(實在無能力食第3個晚餐or宵夜了! )


 


去左bird park & 夜間動物園. 在bird park撩到2隻灰鸚飛埋黎隔住個籠同我地玩, 唔通我地身上真係有陣灰鸚味?!


影左唔係好多相....大部份仲要係美食相片!


 


4日新加波之旅完滿結束!  下次又去邊度好呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()