close

今日我晨咁早就起身, 懷住興快嘅心情一個人出發......(難得的半日自由時間!)



 


坐山手線去邊呢?



 


先去一間有14年歷史的咖啡店食個醒神早餐...



 


跟住....就係去番學喇!!  



我每次回東京, 都會番去學校行下. 十幾年黎, 睇住呢一區慢慢咁改變, 已經變得有d面目全非喇!


 


因為係3月底, 日本學校仲放緊假, 所以去到教員室都無先生o係度. 雖然係咁, 我在壁佈板上見到我以前其中一個班主任張相呀!!  


以前d先生大部份都走左or退左休, 睇黎得番星野先生一人仲在教日文呢!



 


去學校行左一圈, 懷念一番之後, 我就回上野.


同eric約左1:30在酒店集合, 見仲有時間, 就爭取時間去食個魚生飯先!  


呢度寫就寫築地直送, 不過其實無築地咁好食. 不過如果無足夠時間去築地, 咁出機場前黎呢度食碗魚生飯都係唔錯嘅選擇!



 


好趕咁食完, 又快步行去上野的こんばまる鸚鵡店. 今次見到的鸚鵡比上次少, 只有一隻灰鸚. 今次黎嘅目的, 主要係受人所托黎買雀食品的. 而好好彩, 又比我搵到d好野比自己...



嘩! 日本d Kaytee賣JPY3200一包, 成$256一包, 貴過香港成倍呀!!  原來在香港養雀已經唔算貴架喇!


 


好快咁在鸚鵡店行左15分鐘, 又要趕番酒店同eric會合, 繼續下午的行程喇!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()