close

在FB見到友人的分享...


 





 


記得以前在娘家住時, 都同樣地整蠱過大蕃薯一次. (佢咁為食, 有野食都會即刻吞左先, 所以真係好難搵到機會整蠱佢呢樣野呢! )


 


有朝早大蕃薯比我早起身. 佢在廳叼左舊骨黎, 坐o係我床尾. 可能佢以為無人同佢爭, 所以佢無食舊骨, 只係扒o係度呆左咁監視舊骨. 當時我已起左身不過無郁, 趁佢頭岳岳唔知望左去邊o固陣, 我就快手偷左佢舊骨收左入被內.


 


大蕃薯 好無聊咁擰番過黎繼續監視舊骨時, 發現舊骨唔見左!!  佢呆一呆即刻成隻彈起身, 係咁聞舊骨個位置!  之後仲出動埋"大力索"搜查成張床! 我用張被蓋住個頭忍住唔郁....不過當大蕃薯用佢個鼻好大力咁"質"落我個頭度, 我就忍唔住笑出黎!  大蕃薯見到我笑, 就即刻知道係我整蠱佢, 開始係咁吠我!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()