close

時間上安排得唔好, 傢俱都未送黎, sofa已經送左黎! 由於裝傢俱時可能會好多木屑好大塵, 所以只好買卷"保鮮紙"包實張sofa先!



 


仲有"大展鴻圖; 大殺四方; 長食長有; 旺丁旺財" 4張麻雀櫈!  原本張櫈墊唔係咁嘅色的呢! 點知間廠整錯左! 而家都唔知仲有無得搞!



 


eric好想有的大花灑頭, 仲配埋廚房都係用一樣的水龍頭.



 


xx鏡...又係eric覺得好有用的! 不過我好憎睇哈哈鏡, 會覺得頭暈, 所以平時塊鏡要"匿埋"在窗口o固邊, 唔好比我見到佢!



 


nuts仔: 仲有十日我地又搬喇!!



今次無用上年的1128搬郁公司, 因為之後有朋友用過, 比佢整爛左張枱的parts. 同埋唔知係咪太好生意, d服務水準下跌左好多! (網上都多左人投訴!)


 


呢間"中圓搬郁"係朋友介紹, 暫未知好唔好. 不過佢話提供20個箱比我地裝野, d箱竟然咁細個!! 我個人有d擔心...  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()