close

唔好話d雀好耐無聚會, 我地班呃食男女都好耐無出動過喇!  今次多得金嫂安排, 搵到好地方搞暑期生日會. 可以廿人任飲任食....仲有圍欄圍住, 以免我地d蝗蟲樣嚇親人!


 


開頭仲驚3個鐘會唔會長得滯...點知飲下食下吹下水, 轉眼又話last order喇!  啊...原來我唔係食左好多野乍! 一定食得少過細怪獸啊!  不過我好滿足, 好開心呀!  仲有多謝金嫂的禮物!


 


唔知lulu影呢張相時high左未呢?  



 


7個呃食壽星一齊影張相先....(無份夾錢, 仲唔係呃食? )



 


nuts仔唔係生日, 不過都收到毛毛b送的玩具! 多謝晒!  



 


下次唔駛預nuts喇, 佢都唔係好玩玩具.....而家過左2日, 件玩具暫時仲好完整, 希望佢遲d會咬下啦!


雖然唔咬, 不過可以.....體操王子黎喇!!



 


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


 


*最近買左2次agnes b朱古力, 有2條b仔毛巾. 星期六晚就送左一條比hh.


飯局途中lulu偷左hh條毛巾出黎, 問我有無"祝君早安", 想換左佢條b仔毛巾!  .... 最衰我無準備呀! 如果唔係hh回到家一睇, "agnes b"變左"祝君早安" , 一定會好爆笑!  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()