close

今次係我地第二次買樓. 相比起第一次, 資金充裕d, 所以無論裝修定買傢俱, 都揀到合晒我地心水去整.   

例如牆身係我鍾意的橙黃色  ...大大個衣櫃比我擺衫  ...大大個地台床(5呎半), 除左床下可以收藏好多野之外, 訓覺時仲唔駛就住就住, 唔怕嘈醒隔離o固個! ...toilet有浴缸可以比我"浸溫泉", eric又有大個雨淋花灑等等...


 


以前對於裝修, eric係一無所知, 連燈都唔識得安裝的. 有左上次經驗, 今次佢有好多野可以落手落腳去整喇! (好在佢enjoy! 我乜都唔識架, 所以我咪唔做少好多野囉! )



 


麻雀鐵腳1,2,3號贊助的櫈. 唔知要唔要在櫈底提字同簽名呢? ....[大展鴻圖], [大殺3方], [長食長有]  (櫈墊的顏色/布料做錯左, 而家已改番奶茶咁樣的啡色.)



 


入伙前2日的下午, 終於等到傢俬送黎喇!! 真係等到頸都長!



 


搬完屋未開始執屋的情況...d野太散, 都數唔到有幾多箱野! 就係咁多野, 所以最後一日, pack箱pack到半夜3點!!



 


nuts仔的新地盤. 呢個位幾好丫, 離遠望到露台外風景; 近餐枱又方便過黎呃食.



 


吉時內搬晒d野入屋之後, 要煲水煲飯. 又到呢個迷你飯煲出場嘅時間喇!! (買左2年, 都係用過3次!! )



 


在樓下華潤買左3盒餸, 呢餐就係我地在新屋的第一餐飯! ...可能忙左一日, 好肚餓呀!!


(nuts仔"目及"實d炒蛋, 流晒口水呀!)


arrow
arrow
    全站熱搜

    Hazelecnuts 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()